Sunday, June 26, 2011

BE Baru ke-9 Lepas Cashout!





kalian...


Syukur Alhamdulillah.. setelah jijah cashout nuffnang yang pertama semalam. pagi ni jijah tengok kat akaun encik nuffnang tercinta dapat lagi Buffered Earning a.k.a BE!!



nampak kan akaun jijah RM0.00sen.
dapat BE InsyaAllah lepas ni masyuk balik. hehe



BE ke-9 ni adalah u-Mobile Broadway. Alhamdulilah rezeki. baru nampak ada Rm1.24sen. harap-harap akan bertambah lagi esok,lusa tulat dll. bahaha~~



ini lah u-Mobile tu. jangan kalian klik kat sini pulak. ini gambar je. huhuhu



siapa cakap lepas cashout susah nak dapat BE lagi? nampak macam cepat je. tapi tak tahu lah kalian macamaner kan. sebab jijah ni setia orangnya. bahaha~~


Terima Kasih banyak-banyak pada semua yang sudi singgah teratak cik jijah
pada kaki blogwalking jasa mu amat di hargai
sebab trafik jijah naik sebab adanya kalian!
Terima Kasih!



kalau tak tahu perbezaan antara Buffered Earning,Metered Earning dan Kempen CPC sila klik INI laju-laju.


dan berharap kalian juga akan di murahkan rezeki nuffnang. Amin..


24 comments:

  1. huhu..best nye dapat BE blog Cik bluewendy nih ntah bila lah..kih3..
    gud luck dear..=)

    ReplyDelete
  2. tahniah2..
    lame dah xdapat BE.
    :D

    ReplyDelete
  3. bluewendy;

    maceh syg..InsyaAllaha ade rezeki nanti..yunk try la hantar tiket kat nuffnang..


    saya arief;

    maceh...rajin2 la update blogger bio..hehe

    ReplyDelete
  4. best la.
    Nak anta tiket sekarang la haha

    ReplyDelete
  5. syrupmasin;

    haha ade la rezeki sikit...huhuhu


    terbelog;

    hantar la sekarang..mne tahu sok dapat BE...hehe

    ReplyDelete
  6. untunglaa~~..da jadi orang kaya..hee

    ReplyDelete
  7. muhammad iqbal;

    Alhamdulilah murah rezeki...


    syarifahsidrus;

    haha tak beriban la dear..cukup yg mampu..

    ReplyDelete
  8. kene rajin hapdet entry kan hihi

    ReplyDelete
  9. oshin;

    ala dear...update entry mcm biasa je..hehe

    ReplyDelete
  10. waduh2.... cepatnya jijah dapat BE... mui ni lom dapat pon 1 BE... huhu

    ReplyDelete
  11. mumui;

    mui..try la jijah suh tu..hantar tiket kat nuffnang..

    ReplyDelete
  12. rezeki masing2 xsama kyra bru ag dlm nuffnang ni ase3 xdpt ag kot hehehe

    ReplyDelete
  13. congratz jijah ^^
    sy pun bru cash out tp BE blom msuk, hukk...

    ReplyDelete
  14. mumui;

    harap2 lepas ni masuk la rezeki tu ye yunk..


    pojiekyra;

    insyaAllah akan dpt juga nnti..cume perlu sabar,..hehe


    caliph;

    thanks dear! alamak..rezeki lom msuk lagi tu..

    ReplyDelete
  15. tahniah le kpd awak..dapat BE dari nuff...bertambahlah rezeki tu..syukur alhamdulillah...

    ReplyDelete
  16. khairil;

    syukur Alhamdulilah bro..ade la rezeki sikit..

    ReplyDelete
  17. congrate ;)
    sy susah btol nak dpt be..kui3

    ReplyDelete
  18. amir aizat:

    hehe rezeki..


    wanie;

    welcome..InsyaAllah tak lama lagi tu..

    ReplyDelete
  19. bestnye cik jijah... dni takdo BE. uwaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!