Sunday, June 19, 2011

PERPISAHAN Terjadi Lagi....



Assalamualaikum kalian..


sudah tiba masanya encik tentera laut harus balik ke pangkal jalan. eh tak tak.
setelah lebih kurang seminggu bersama.
balas dendam setelah lama tak berjumpa,sambil mengucapkan ashiteru..
akhirnya sudah sampai masa yang encik tentera laut harus kembali bekerja!


hal ini semua di sebabkan encik tentera laut harus berkhusus di LUMUT Perak untuk jangka masa setahun. sebelum ni encik tentera laut sudah berkhidmat di Teluk Sepanggar Sabah lebih kurang setahun lebih.



beratnya rasa hati nak berjauhan lagi dengan si dia yang tercinta. mesti daku akan terus menghitung hari menantikan kepulangan bercuti encik tentera laut nanti.


sebelum berpisah. encik tentera laut telah menghadiahkan daku dengan 1 set barangan mutiara jauh datangnya dari sabah. ini juga sempena birthday daku bulan lepas.





emm... perasaan?? oh TIDAK! semestinya hati daku tak rela nak melepaskan dia pergi. tetapi kerana tugasnya sebagai seorang anggota tentera daku harus memahaminya. bukan senang nak menjadi seorang kekasih tentera dan mungkin sebagai isterinya nanti. dan daku perlu bersedia dengan segala dugaan tersebut,


tak pelah walaupon seminggu dapat meluangkan masa bersama, janji segala memori tetap terpahat dalam kotak ingatan ni. dan menjadikan ini sebuah kenangan buat kami berdua!




last but not least

IM GONNA MISS YOU HUBBY, ENCIK TENTERA LAUT!!


Selamat Bertugas dan Belajar Rajin-rajin di LUMUT!!


sedihnya...huuuuu T_T


p/s: InsyaAllah jika jodoh panjang,duit cukup kami akan di ikat pada hujung tahun ni dan akan bersatu pada tahun depan. doakan niat kami berdua tercapai ya!!


20 comments:

  1. wah,yui doakan ape yg dirncg bjln lncar yer!!

    ReplyDelete
  2. nuyui;

    Amin..maceh yui..syg kamu!

    ReplyDelete
  3. selamat berbahagaia.:)


    visiting from egypt! :)

    ReplyDelete
  4. saya doakan semoga hajat kamu berdua untuk mendirikan rumahtangga tercapai...amin...

    ReplyDelete
  5. again...sweet couple...moga2 impian terlaksana....aminnnn

    ReplyDelete
  6. takper tu cik jijah...Dugaan semasa di alam percintaan..memang harus gitu...:).Lepas dah berumah tgga nanti lain lg dugaannya...So, owest berdoa agar semuanya akan baik-baik saja...Eza selalu doakan kebahagiaan Cik Jijah ;)

    ReplyDelete
  7. redbirdfe;

    wah from egypt? thanks for coming dear!
    maceh...:)

    ReplyDelete
  8. cik najihah;

    seminggu je dapat jumpa syg..berpisah nya tah brpe lama pulak...

    ReplyDelete
  9. wahwah..romantik nye..kene posting lumut..xpe xpe..anis ade..anis jge kn ye.hehehe..:p

    ReplyDelete
  10. beselah uh biler hubby kije navy en :) . lawa mutiara uh :)

    ReplyDelete
  11. khairil:

    maceh doakan..harap2 mjadi kenyataan..

    ReplyDelete
  12. noh;

    semoga impian kan terlaksana..InsyaAllah..

    ReplyDelete
  13. eza boom boom;

    maceh syg sentiasa doakan jijah..mmg dugaan banyak sgt..harap2 sampai hgg akhir hayat..

    ReplyDelete
  14. anis;

    haah ke lumut pulak dia..anis nak jaga akak ke nak jaga dia? hahahha

    ReplyDelete
  15. mish nadeya;

    lawa kan mutiara tu..dia bagi..tapi besar...hahaha

    ReplyDelete
  16. mr pot n mrs lat;

    Amin..insyaAllah..

    ReplyDelete
  17. amin~ semoga Allah permudahkan segalanya yee =)

    ReplyDelete
  18. sedihnya saya dgr..datang la ke blog saya..
    ada cerita yang saya nak ceritakan

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!