PERPISAHAN Terjadi Lagi....

12:02:00 PM 20 Comments A+ a-



Assalamualaikum kalian..


sudah tiba masanya encik tentera laut harus balik ke pangkal jalan. eh tak tak.
setelah lebih kurang seminggu bersama.
balas dendam setelah lama tak berjumpa,sambil mengucapkan ashiteru..
akhirnya sudah sampai masa yang encik tentera laut harus kembali bekerja!


hal ini semua di sebabkan encik tentera laut harus berkhusus di LUMUT Perak untuk jangka masa setahun. sebelum ni encik tentera laut sudah berkhidmat di Teluk Sepanggar Sabah lebih kurang setahun lebih.



beratnya rasa hati nak berjauhan lagi dengan si dia yang tercinta. mesti daku akan terus menghitung hari menantikan kepulangan bercuti encik tentera laut nanti.


sebelum berpisah. encik tentera laut telah menghadiahkan daku dengan 1 set barangan mutiara jauh datangnya dari sabah. ini juga sempena birthday daku bulan lepas.





emm... perasaan?? oh TIDAK! semestinya hati daku tak rela nak melepaskan dia pergi. tetapi kerana tugasnya sebagai seorang anggota tentera daku harus memahaminya. bukan senang nak menjadi seorang kekasih tentera dan mungkin sebagai isterinya nanti. dan daku perlu bersedia dengan segala dugaan tersebut,


tak pelah walaupon seminggu dapat meluangkan masa bersama, janji segala memori tetap terpahat dalam kotak ingatan ni. dan menjadikan ini sebuah kenangan buat kami berdua!




last but not least

IM GONNA MISS YOU HUBBY, ENCIK TENTERA LAUT!!


Selamat Bertugas dan Belajar Rajin-rajin di LUMUT!!


sedihnya...huuuuu T_T


p/s: InsyaAllah jika jodoh panjang,duit cukup kami akan di ikat pada hujung tahun ni dan akan bersatu pada tahun depan. doakan niat kami berdua tercapai ya!!


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

20 insan comel komen

Write insan comel komen
6/19/2011 12:27 PM delete

wah,yui doakan ape yg dirncg bjln lncar yer!!

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
6/19/2011 12:33 PM delete

nuyui;

Amin..maceh yui..syg kamu!

Reply
avatar
redbirdfe
AUTHOR
6/19/2011 12:55 PM delete

selamat berbahagaia.:)


visiting from egypt! :)

Reply
avatar
cik najihah
AUTHOR
6/19/2011 1:02 PM delete

x pe..seminggu je :)

Reply
avatar
Khairil
AUTHOR
6/19/2011 1:49 PM delete

saya doakan semoga hajat kamu berdua untuk mendirikan rumahtangga tercapai...amin...

Reply
avatar
Noh Kodiang
AUTHOR
6/19/2011 2:17 PM delete

again...sweet couple...moga2 impian terlaksana....aminnnn

Reply
avatar
6/19/2011 2:43 PM delete

takper tu cik jijah...Dugaan semasa di alam percintaan..memang harus gitu...:).Lepas dah berumah tgga nanti lain lg dugaannya...So, owest berdoa agar semuanya akan baik-baik saja...Eza selalu doakan kebahagiaan Cik Jijah ;)

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
6/19/2011 3:49 PM delete

redbirdfe;

wah from egypt? thanks for coming dear!
maceh...:)

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
6/19/2011 3:49 PM delete

cik najihah;

seminggu je dapat jumpa syg..berpisah nya tah brpe lama pulak...

Reply
avatar
anismelon
AUTHOR
6/19/2011 4:23 PM delete

wahwah..romantik nye..kene posting lumut..xpe xpe..anis ade..anis jge kn ye.hehehe..:p

Reply
avatar
mish nadeya
AUTHOR
6/19/2011 6:56 PM delete

beselah uh biler hubby kije navy en :) . lawa mutiara uh :)

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
6/19/2011 8:28 PM delete

khairil:

maceh doakan..harap2 mjadi kenyataan..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
6/19/2011 8:29 PM delete

noh;

semoga impian kan terlaksana..InsyaAllah..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
6/19/2011 8:29 PM delete

eza boom boom;

maceh syg sentiasa doakan jijah..mmg dugaan banyak sgt..harap2 sampai hgg akhir hayat..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
6/19/2011 8:30 PM delete

anis;

haah ke lumut pulak dia..anis nak jaga akak ke nak jaga dia? hahahha

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
6/19/2011 8:31 PM delete

mish nadeya;

lawa kan mutiara tu..dia bagi..tapi besar...hahaha

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
6/19/2011 10:43 PM delete

mr pot n mrs lat;

Amin..insyaAllah..

Reply
avatar
6/20/2011 1:36 PM delete

amin~ semoga Allah permudahkan segalanya yee =)

Reply
avatar
Putra Blog
AUTHOR
6/20/2011 9:45 PM delete

sedihnya saya dgr..datang la ke blog saya..
ada cerita yang saya nak ceritakan

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!